Jocul comunicarii relationale – modulul II

Invatam la scoala multe lucruri, insa nu invatam si cum sa comunicam pentru a avea relatii armonioase, pentru a depasi conflictele si dezamagirile, pentru a ne realiza visele. Tocmai de aceea te invitam sa ii acorzi copilului tau sansa de a invata de mic cum anume sa comunice pentru a-si putea construi o viata implinita, cu energie si creativitate.

Cum le este de folos copiilor atelierul ?

Fiecare dintre copiii participanti:

  1. va afla cum sa construiasca construi si sa intretina relatii armonioase cu prietenii, colegii,  si adultii din viata lor.
  2. va invata cum anume sa ofere fara a obliga sau impune
  3. va deprinde sa primeasca fara sa smulga; va primi ceea ce este bun pentru el si va da deoparte ceea ce ii face rau sau nu ii este de folos
  4. va avea oportunitatea sa ceara cu respect, pentru celalalt si pentru el insusi, asteptand raspunsul. Va putea face astfel pasi catre autonomia sa.
  5. va descoperi cum  sa refuze fara sa se revolte sau sa fie intr-o srtare de permanenta supunere
  6. va pune in cuvinte ceea ce traieste si ceea ce simte, mai degraba decat sa izbucneasca, sa intre in conflicte sau sa dezvolte comportamente atipice / boli ca expresie a unor probleme interioare pe care nu ar fi stiut cum sa le exprime.

Programa cursului – aici

Structura si detalii:

Structura cursului cuprinde 4,5 ore de curs
Durata cursului:3 saptamani
Numarul cursantilor: 10
Modalitate de desfasurare: atelierele interactive
Locatia de desfasurare a cursurilor: Gradinita Orhideea Kids (Strada Plevnei 145 B, sector 6, Bucuresti)

Program:  Grupa de varsta 5-7 ani – sambata (1,8,22 noiembrie 2014) ora 9.30 – 11.00

Costuri: pretul cursului este de 150 lei

Author: admin

Share This Post On

2 Comments

  1. Buna ziua!

    In ce perioada se desfasoara “Jocul comunicarii relationale”, modulul I si modulul II si cand se fac inscrierile?

    Multumesc!

    Post a Reply

Leave a Reply to admin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *