Menirea scolii II

(Adaptare dupa Bruce Wilkinson – “Cele sapte legi ale invatarii”)

LEGEA MEMORARII

Eficacitatea — Profesorul îi predă studentului materialul potrivit?
Eficienţa — Profesorul îi predă studentului într-un mod potrivit?
„Stăpâniţi Minimul‘’ 

1024820_20043447

Maxima 1: Memorarea de către student a datelor predate constituie responsabilitatea profesorului

Maxima 2: Reţinerea datelor este eficace numai după ce ele au fost înţelese

Maxima 4: Memorarea cere ca profesorul să pună accentul pe cele mai importante date

Maxima 5: Memorarea aranjează faptele într-o ordine uşor de ţinut minte

Maxima 6: Prin recapitulare regulată, memoria de lungă durată se consolidează

Maxima 7: Reţinerea micşorează timpul pentru memorare pentru a mări timpul pentru aplicare

LEGEA  NEVOII

„A construi nevoia “.
Profesorul trebuie să construiască nevoia înainte de a preda conţinutul.
Profesorul trebuie să afle adevărata nevoie a studenţilor înainte de a preda conţinutul

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maxima 1: Construirea nevoii este responsabilitatea profesorului.
„Un mare profesor nu este unul care împarte doar cunoştinţe elevilor săi, spunea un profesor maestru, ci unul care le stîrneşte interesul şi-i face să dorească să acumuleze singuri cunoştinţe. El este bujia, nu furtunul de alimentare”.

Maxima 2: Chemarea majoră a profesorului este împlinirea nevoilor studenţilor

Maxima 3: Construirea nevoii este principala metodă folosită de profesor pentru motivarea studenţilor

Maxima 4: Nevoia motivează în măsura în care e percepută de student

Maxima 5: Construirea nevoii precede întotdeauna noile unităţi de conţinut

Maxima 6: Nevoia trebuie construită în funcţie de caracteristicile auditoriului şi de circumstanţe

Maxima 7: Construirea nevoii poate fi împiedicată de factori care nu sunt controlaţi de profesor

Author: A M

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *